هتل لانکورا آنتالیا
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لانکورا آنتالیا

lankora2.jpg

هتل لانکورا آنتالیا در سال 1989 میلادی در منطقه کمر ساخته شده و در سال 2005 نیز بازسازی گردید. این هتل دارای ساحل ماسه ای است و تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر(مدت ترانسفر 60 دقیقه) فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر بسیار راحتی را تجربه نمایند.

lankora1.jpg

هتل لانکورا آنتالیا دارای 134 اتاق است که شامل 69 اتاق استاندارد, 57 اتاق در حیاط و 8 سوئیت می باشد.همه اتاقها دارای امکاناتی مانند: بالکن, حمام, دستشویی, سیستم تهویه مطبوع, تلفن مستقیم, تلویزیون و ماهواره, صندوق امانات الکترونیکی, یخچال و سشوار برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

lankora3.jpg

lankora5.jpg

 

امکانات هتل لانکورا آنتالیا:

گاو صندوق , بار , رستوران , رستوران با غذای بین المللی,استخر روباز , استخر سرپوشیده , ساحل اختصاصی , دارت , سونا , جکوزی,فکس/فتوکپی , خشکشویی , اسانسور,6 رستوران(شامل 1 رستوران اصلی در محوطه داخلی و بیرونی هتل), 3 بار, 1 استخر روباز با قسمت مخصوص کودکان مسافران تور آنتالیا, سرسره آبی, حمام ترکی,  سونا, سالن بدنسازی, دیسکو و اینترنت وایرلس در لابی و....از امکانات این هتل آنتالیا به شمار می روند.

lankora4.jpg

در هتل لانکورا آنتالیا صبحانه , میان وعده صبح, ناهار, شام, قهوه و چای بعدازظهر, نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی ارائه می شود.همچنین در این هتل می توانید شاهد برنامه های سرگرم کننده گروهای نری مختلف باشید و کودکان عزیز می توانند از امکانات  استخر استفاده کنند. از جمله فعالیتهای ورزشی که میتوانید در هتل انجام دهید: ایروبیک, ژیمناستیک, والیبال ساحلی, تنیس, دارت و بیلیارد می باشد که همه مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

lankora6.jpg

خدمات رایگان هتل لانکورا آنتالیا:

صبحانه, ناهار, شام, میان وعده ها, برخی نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی, سرویس چای و قهوه, برنامه شو, رقص, موزیک, دیسکو, سالن ورزشی و بدنسازی, پارک آبی و حمام ترکی, استخر و سونا، ماساژ , تلفن, نمابر و...

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لانکورا آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: